بازاریابی، فرایندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند. سرجیو زیمن در کتاب خود پایان عصر بازاریابی سنتی خود بازاریابی را اینچنین تعریف می‌کند: بازاریابی درباره داشتن برنامه‌ها و ترویج‌ها و تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم به خرید یک محصول، موثر واقع شوند. در مورد رستوران‌های غذای سرپایی، بازاریابی گاززدن‌ها و هرت کشیدن‌ها. در مورد خطوط هوایی، بازاریابی یعنی نشستن آدم‌ها روی صندلی‌ها .




دانلود فایل بازاریابی ,دانلود ,فایل ,مورد ,می‌کند ,پاورپوینت ,فایل دانلود ,است که ,دانلود پاورپوینت ,25 اسلاید ,در موردمنبع

روشهای ارزشیابی آموزشی

نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS)

پاورپوینت کارگاه آموزشی اصول و روش تحقیق

عملیات حرارتی چدنها

پروژه تست های غیر مخرب در توربین گازی (پاورپویینت)

کارت ویزیت پوشاک لایه باز

مجموعه سئوالات آزمونهای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (نظریه های جامعه شناسی) از سال 1393-1370

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

تدریس خصوصی اول دبستان طلا و جواهر پارسی2 شراره سفارش چاپ انواع لیبل نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ واردات و فروش سگ چاوچاو اصیل مقایسه پیس وفیفا 2020 کینه توزی تخفیف